Με την ευκαιρία της παρουσίας σας στην πόλη μας, στην Θεσσαλονίκη σας καλωσορίζουμε και δράττουμε την ευκαιρία να σας ενημερώσουμε σχετικά με την κατάσταση των υπηρεσιών της ΓΑΔΘ:
1.Η αναστολή χορήγησης ανακοινώσιμων Ημερήσιων Αναπαύσεων(ΡΕΠΟ), είναι κανόνας.
2.Οι κανόνες υγιεινής και ασφάλειας είναι ανύπαρκτοι.
3.Η έγκαιρη ανακοίνωση υπηρεσιών ακόμα και για προγραμματισμένες εκδηλώσεις δεν υφίσταται.
4.Η φρούρηση στόχων από εμάς με τα υπηρεσιακά-ιδιωτικά μας οχήματα είναι θεσμός.
5.Το περιπολικό του τομέα δεν υπάρχει διότι χρησιμοποιείται για οτιδήποτε άλλο φαντάζεστε όπως μεταγωγές, φρούρηση κρατουμένων, φρούρηση κτιρίων, κατοικιών, κομμάτων εκτός από αυτό που πρέπει να κάνει, δηλαδή αστυνόμευση.
6.Οι διψήφιες ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΕΣ ημερήσιες αναπαύσεις στα Αστυνομικά Τμήματα αποτελούν τον κανόνα, αποτέλεσμα της λειψανδρίας και της ανορθολογικής χρήσης του προσωπικού με συνέπεια να μην ξεκουράζεται , με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην υπηρεσιακή του απόδοση.
7.Η ανισομερής κατανομή του προσωπικού εντός των διευθύνσεων απαντάται συχνά και παρόλο που οι διοικήσεις έχουν ενημερωθεί άπειρες φορές ΚΩΦΕΥΟΥΝ και δεν πράττουν κάτι για να αλλάξει αυτή η κατάσταση, με αποτέλεσμα να έχουμε αστυνομικούς δύο ταχυτήτων. Τρανταχτό παράδειγμα το ΤΑ Λευκού Πύργου που υπολείπεται της οργανικής του κατά περίπου 40%.
8.Οι μπότες των ΖΗΤΑΔΩΝ και οι στολές δικυκλιστών της ΔΙΑΣ, είναι πλέον ακατάλληλες δεν προσφέρουν καμία προστασία και δεν έχουν αντικατασταθεί εδώ και 2 χρόνια, όπως προβλέπει η σχετική διαταγή, ενώ και στις λοιπές ένστολες υπηρεσίες τα είδη ένδυσης έχουν σταματήσει πλέον να χορηγούνται.
9.Καινούρια οχήματα δεν θα δούμε ΠΟΤΕ καθώς για μία ακόμα φορά δεν εντάχθηκε σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ και διότι η παρούσα Κυβέρνηση, ο κύριος Χουλιαράκης θεώρησε πολλά τα 10.00.000 Ευρώ που ζητήθηκαν για αγορά νέων οχημάτων για Αθήνα-Θεσσαλονίκη και δεν τα ενέκρινε, ασχέτως αν το κόστος συντήρησης του απαρχαιωμένου στόλου των οχημάτων της πόλης μας με μ.ο. ηλικίας άνω των 15 ετών και μ.ο. χλμ αυτοκινήτων άνω των 550.000 είναι πολλαπλάσιο των 10.000.000 ευρώ. Οπότε όταν σε 2-3 χρόνια δεν θα υπάρχει αστυνομικό όχημα στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον θα γνωρίζουμε τους υπευθύνους.
Για αυτό το θέμα είναι ενήμερη και η κυρία υπουργός, όπως και εσείς φυσικά.
Παράδειγμα της άνω κατάστασης αποτελεί η διεύθυνση Αστυνομίας Θεσσαλονίκης όπου η εποχούμενες περιπολίες εκτελούνται σε πολλές περιοχές με συμβατικά αυτοκίνητα ΔΑΝΕΙΚΆ από την ΑΣΦΆΛΕΙΑ και η διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης όπου και εκεί η περιπολία γίνεται με συμβατικά οχήματα, ενώ υπάρχουν Τμήματα τα οποία ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΎΤΕ 1 ΟΧΗΜΑ στον στόλο τους.
10.Όσον αφορά τον ΠΕΡΣΕΑ έφερε περισσότερα προβλήματα από αυτά που πιστεύετε πως έλυσε, διότι:
Α. Οι επικεφαλείς αξιωματικοί πιέζουν το προσωπικό για συγκεκριμένο αριθμό ελεγχομένων. Σημειώνεται πως για να διενεργηθεί ένας ολοκληρωμένος έλεγχος με τους προβλεπόμενους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας σε όχημα απαιτούνται 15 λεπτά, οπότε καταλαβαίνετε πως η απαίτηση για 30 ελέγχους εντός 2 ωρών εκτός από παράλογη είναι και ανέφικτη και αυτοί δεν διενεργούνται με τον προβλεπόμενο τρόπο.
Β. Το προσωπικό που διατίθεται ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ αλλά αφαιρείται από την αστυνόμευση, καθώς λόγω λειψανδρίας και οχημάτων μετακινούνται δυνάμεις από άλλες περιοχές της Θεσσαλονίκης που έτσι μένουν απροστάτευτες.
Θα μπορούσαμε να γράψουμε και να σας αναφέρουμε πολλά προβλήματα ακόμα για αυτό…
κ. Αρχηγέ σας προσκαλώ και σας προκαλώ, όπως και την κυρία Υπουργό που επίσης βρίσκεται στην πόλη μας να κάνετε μία επίσκεψη σε αστυνομικές υπηρεσίες της πόλης μας, σε σκοπιές, να μιλήσετε με συναδέρφους των περιπολικών, των δικύκλων, των τμημάτων Τάξης, Τροχαίας, Ασφάλειας, Αλλοδαπών, της ΔΑΕΘ για να διαπιστώσετε πώς η πραγματική εικόνα απέχει παρασάγγης από αυτήν που σας μεταφέρει η φυσική ηγεσία...
Μέλος Δ.Σ. Ε.Α.Υ.Θ.
Μέλος Ε.Μ.Α.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου